onsdag 18 januari 2012

Hektiska dagar...

Allt började med att det skulle städas så att jag kom till i mitt syrum.
Bordet och stolarna sattes in på blocket.
3 dagar och så var det sålt.
Jippi tänkte jag så vi bestämde oss för att sätta in annons på tv-rums möblerna också.
7 timmar senare är allt sålt utom soffbordet. Jag tror faktiskt att jag aldrig sålt något så fort.
Soffan och gubbens fåtölj flyttade till Trelleborg och bokhyllan flyttar till Helsingborg på fredag.
Men detta resulterar nu i att en ny soffa ska in och som hämtas på lördag och vad vi ska ha tv på vet jag inte.
Bokhylla eller tv möbler jag gillar finns men inte med min prislapp, för man är ju lite små snål också.
Så det blir väl till att ta in den gamla kistan och ha tv där så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar